
Grant na misijní letní tábory 2025
ŽÁDOST BUDOU ZPŘÍSTUPNĚNY OD 14. 4. 2025
DEADLINE PRO PODÁNÍ ŽÁDOSTI JE 30. 4. 2025
Nejčastější otázky vedoucích
Kolik žádostí za skupinu/spolek mohu podat?
1. Kolik žádostí za skupinu/spolek mohu podat?
Jedna skupina může žádat na více táborů, pokud splní podmínky u každého tábora (30% účastníků tábora jsou nevěřící děti, skupina je členem DU, zajištění následné péče o nevěřící děti atd. viz. uvedeno výše)
Vadí, že do žádosti o grant uvedu veškeré částky i počet účastníků odhadem?
2. Vadí, že do žádosti o grant uvedu veškeré částky i počet účastníků
odhadem?
Nevadí.
Částky i počty stačí odhadem s tím, že by samozřejmě měly
být co nejpřesnější 🙂 Peníze se pak přidělují – buď podle reálného počtu dětí
(pokud se účastní zhruba tolik dětí, kolik jste předpokládali), nebo podle toho,
kolik dětí jste napsali, že se bude účastnit (tohle platí v případě, že by se vám
nakonec přihlásilo mnohonásobně více dětí, protože na to bychom nakonec
neměli peníze).
V praxi to znamená:
- Pokud do žádosti napíšete, že dětí se bude účastnit 35 a nakonec jich bude 27, dostanete příspěvek na 27 dětí.
- Pokud do žádosti napíšete, že dětí bude 10, ale nakonec jich bude 35. Pravděpodobně dostanete příspěvek pouze na 10 dětí, protože tato částka bude v budgetu od americké nadace, který nám pro váš tábor přijde na účet.
Jaké počty dětí jsou rozhodující pro přidělení grantu?
3. Grant (tj. částka na dítě) je udělován podle celkového počtu dětí na táboře,
nebo na celkový počet dětí mimo sbor/nevěřících dětí?
Ačkoliv je podmínkou mít na táboře minimálně 30% procent dětí z ne-církevního prostředí – nevěřících (má se jednat o misijní tábory), finanční příspěvek se pak uděluje podle celkového počtu dětských účastníků. Tzn. pokud jede 30 dětí, příspěvek je pro 30 dětí.
ŽÁDOST BUDOU ZPŘÍSTUPNĚNY OD 14. 4. 2025
DEADLINE PRO PODÁNÍ ŽÁDOSTI JE 30. 4. 2025