25 let Biblické stezky: poběžte s námi
Intenzivně připravujeme víkendovku. Těšíme se!
Základní informace
Kdy:
- finále 3.–5. 6.
Kde:
- Valašská Bystřice na mapě
Kapacita:
- do 250 lidí
Propozice budou dostupné 24. května 2022.
Účastnický poplatek:
- 550,- / osoba / víkend (cena je dotovaná*)
- v ceně je zahrnuto ubytování (ve škole na karimatce, ve spacáku, popř. v tábořišti „Mraveniště“), strava (2x snídaně, 2x oběd, 1 večeře), workshopy a koncert
- 200,- / osoba / pouze sobotní doprovodný program bez večeře, bez ubytování
Pokud je cena 550,- pro účastníka vysoká, povzbuzujeme každého, aby požádal sbor o příspěvek skrze vedoucího.
Platba: Uhraďte účastnický poplatek na účet Dorostové unie 33 00 22 00 33 / 2010. Jako Variabilní symbol uveďte telefonní číslo uvedené v přihlášce, aby bylo možné platbu spárovat s přihláškou. Platba v hotovosti nebude možná.
Příklad: Hlavní vedoucí klubu zaplatí ze společného budgetu vedoucímu skupiny účastnický poplatek 550,- a dopravu, závodní hlídce proplatí účastnický poplatek ve výši 1 650,-. Další dobrovolníci si hradí poplatek sami. Po zjištění ceny za skupinovou jízdenku budeme jednat o příspěvek na dopravu.
*) Reálná cena činní 985,- / osoba / víkend. Aby Biblická stezka byla dostupná, rozhodli jsme se cenu finále „zastropovat“ na 550,-. Rozdíl cen ve výši 435,- na osobu hledáme z jiných zdrojů. Celkem hledáme 100 000 Kč (k 6. 5. 2022).
Chce-li někdo zaplatit vyšší částku, podpořit tak akci pro děti, může zaplatit třeba 600,- za osobu a víkend.
Potvrzení o zaplacení vám vystaví účetní DU na základě emailové žádosti na helena.smudlova@dorostovaunie.cz. Do emailu uveďte fakturační údaje (např. název, adresa, IČ) a účet plátce, zaplacenou částku, zvolený VS. Všechny uvedené údaje nám pomohou zkontrolovat platbu a vystavit potvrzení. Potvrzení za platbu dostanete na svůj email nejpozději 30. června.
Modlitební podpora akce
- za přípravy stanovišť a doprovodného programu
- za cestu závodníků a dobrovolníků
- za duchovní povzbuzení, utužení vztahů
Finanční podpora akce
- snížili jsme náklady na minimum (přesto chceme, aby 25. ročník byl jiný a rozmanitější)
- zůstatek z regionálního kola pošleme na finále
- hledáme ochotné dárce, kteří by darovali 200,- / 500,- / 1 000,- / větší částku
Svůj dar můžete zaslat na bankovní účet Dorostové unie s číslem 33 00 22 00 33 / 2010 a VS 330 s poznámkou „dar“. Pokud chcete vystavit potvrzení o daru k daňovému přiznání nebo darovací smlouvu, můžete uvést vaši emailovou adresu do poznámky k platbě. Účetní DU vám potvrzení pošle.
K 24. 5. hledáme 60 600 Kč
Aktuální finanční potřebu budeme aktualizovat vždy k pondělku 15 hodině.
Děkujeme za podporu!
Přispělo 14 dárců
Použití darů:
Pronájem 35 000 Kč (škola, kulturák, tábořiště), stravování 90 000 Kč (2x oběd, 1x večeře, 2x snídaně, 2x svačiny, občerstvení pro účinkující), účinkující 45 000 Kč (kapely, zvukař, technika, řečníci a cestovné), závod 22 000 Kč (odměny zážitkové hry pro celé dorosty a mládeže s misijním přesahem, deskové hry, tisk diplomů, map a dalšího materiálu, medaile atd.), ostatní náklady 20 000,- (rezerva 10% jako v běžných rozpočtech, když se objeví nepředvídatelné výdaje)
Ani koruna není věnována na odměny pracovníků DU nebo dobrovolníků. Dar bude využit výhradě na pokrytí nákladů spojených s víkendovou akcí s Biblickou stezkou.
Kategorie
Pěšinka
- postupující z regionálního kola
- pouze 15 stanovišť
- obtížnost odpovídá věku
Stezka
- postupující z regionálního kola
- 20 stanovišť
- obtížnost odpovídá věku
Rokle
- trojčlenná hlídka
- každý závodník je starší 16 let, ročník 2005, 2004 atd.
- rezervuj si své místo v závodu, kapacita je omezena
Program - připravujeme
program připravujeme a bude se ještě měnit (např. drobné úpravy v časech)
změna programu je vyhrazena
Pátek, 3. 6.
(17:49 příjezd do Valašské Bystřice, někteří budou muset vyjíždět před obědem*)
18.00 ubytování a registrace – základní škola (bez večeře účastníků)
19.00 večerní program – kulturák
- oficiální zahájení
- chvály z CB Vsetín Maják
- slovo od Dalimila Staňka, kazatel a psycholog
- organizační okénko
20.30 příprava na závod – základní škola
21.00 setkání rozhodčích a vedoucích
22.00 večerka
Sobota, 4. 6.
7:00 budíček
7:30 snídaně (zajištěna)
8:30 odchod vedoucích na stanoviště
9:00 odchod hlídek na start
9:30 start závodu
12:30 konec závodu
13:00 oběd a polední klid
13:45 registrace na doprovodný program – před kulturákem
14:30 workshopy a sporty (1. část)
15:30 pauza
15:45 workshopy a sporty (2. část)
17:15 pauza
17:30 vyhlášení výsledků
18.30 večeře
19.30 večerní program
- kapela Brouci
- řečník Jakub Tomoszek (divadelník)
- kapela Way to go, projekt UNITED
22.00 večerka
Neděle, 5. 6.
7:30 budíček (balení pro některé)
8.00 snídaně (zajištěna)
9.30 bohoslužba – kulturák
- chvály z CB Vsetín Maják
- slovo – Petr Uhřík, vikář CB Vsetín Maják
- oficiální ukončení
11:00 oběd s balíčkem na cestu
11:30 balení a úklid
12:06 odjezd prvního vlaku (další 14:05)
*) Prosíme rodiče dětí, kteří pojedou z daleka (např. České Budějovice, Ústí nad Labem), aby děti omluvili z páteční výuky z důvodu účasti ve finále orientačního závodu. Aby totiž přijeli včas na oficiální zahájení, bude dobré stihnout vlak, který vyjíždí kolem poledne. Děkujeme.
Přihláška
Přihláška pro závodníky i dobrovolníky byla uzavřena
- přihláška pro účastník celého víkendu (pá-so-ne)
- včetně ubytování, stravy a doprovodného programu (workshopů a koncertu)
Přihláška pro návštěvníky sobotního doprovodného programu ZDE
- pouze pro lidi z blízkého okolí (např. Vsetín), kteří mají zájem navštívit workshopy a koncert
- kapacita je omezena, proto si vyhrazujeme právo kdykoliv odmítnout odeslanou přihlášku
Propozice budou dostupné 24. května 2022.
Nejčastější otázky
Jak se přihlásit na finále?
Postupující hlídky z kat. Pěšinka a Stezka se přihlásí do 15. května 2022. K přihlášení bude sloužit Google formulář, který bude včas k dispozici na webu BS.
Závodní hlídky a dobrovolníci z kategorie Rokle (mládež, 16+) si mohli rezervovat svá místa. Přihlásilo se 15 hlídek.
Jak a kdy je čas připravovat se na závod?
Na závod je doporučeno se připravovat průběžně od začátku února. Najednou je toho moc pro každého 😉
Pro všechny členy hlídek je typické, že si stanoviště (úkoly) rozdělí podle oblíbenosti, jak jim to sedne. Nikdo se neučí všechno.
Některé hlídky se schází nezávisle na vedoucích, připravují se sami. Schůzky probíhají co 14 dní (fyzicky, on-line).
Jiné hlídky se připravují v rámci pravidelných schůzek klubu pod vedením vedoucího. S domácí přípravou se počítá a cení se.
Nemůžu najít potřebné informace
Opravdu to nikde není? Pokud jste nenašli, co hledáte, můžete se obrátit na:
- v případě materiálů k přípravě -> Pepu Kosteleckého
- v případě organizace finále -> Česťu Tichého nebo Ivu Slováčkovou
Nebudu soutěžit, ale chci být součástí
Můžeš se stát dobrovolníkem a pomáhat připravit regionální kolo nebo finále. Každá ruka se bude hodit. V případě regionů, dej vědět regionálnímu řediteli. Pokud si chceš užít finále, napiš Česťovi. Kontakt najde dole na webu. Bude moc fajn, když dorazíš.
Jak to probíhá na stanovišti?
Hlídka přiběhne na stanoviště. Předloží rozhodčímu startovní průkaz. Rozhodčí zadá hlídce příslušné úkoly / otázky a hlídka se řídí pokyny rozhodčího. Po dokončení úkolu / zodpovězení poslední otázky, rozhodčí zapíše počet získaných bodů do startovního průkazu. Hlídka okamžitě opouští stanoviště. Hlídka si hlídá čas na stanovišti a čas závodu sama.
Pár fotek
Kontakt

Česťa Tichý
775 218 208, cesta.tichy@dorostovaunie.cz

Iva Slováčková
i.slovackova@vevsetine.cz

Pepa Kostelecký
723 662 291, pepa.kostelecky@dorostovaunie.cz