25 let Biblické stezky: poběžte s námi

Intenzivně připravujeme víkendovku. Těšíme se!

Základní informace

Hlavní rysy:

  • víkendovka pro dorosty i mládeže čili nejen pro závodníky
  • závod trochu ve stylu Spartan Race pro Stezku a Rokli
  • letos mimořádně pro Pěšinku
  • finále ve festivalovém stylu, sobotní večer ve spolupráci s UNITED

Pravidla ročníku BS 2022 ZDE.

Kdy:

  • finále 3.–⁠5. 6.

Kde:

  • Valašská Bystřice na mapě

Kapacita:

  • do 250 lidí

Propozice budou dostupné 24. května 2022.

Účastnický poplatek:

  • 550,- / osoba / víkend (cena je dotovaná*)
  • v ceně je zahrnuto ubytování (ve škole na karimatce, ve spacáku, popř. v tábořišti „Mraveniště“), strava (2x snídaně, 2x oběd, 1 večeře), workshopy a koncert
  • 200,- / osoba / pouze sobotní doprovodný program bez večeře, bez ubytování

Pokud je cena 550,- pro účastníka vysoká, povzbuzujeme každého, aby požádal sbor o příspěvek skrze vedoucího.

Platba: Uhraďte účastnický poplatek na účet Dorostové unie 33 00 22 00 33 / 2010. Jako Variabilní symbol uveďte telefonní číslo uvedené v přihlášce, aby bylo možné platbu spárovat s přihláškou. Platba v hotovosti nebude možná.

Příklad: Hlavní vedoucí klubu zaplatí ze společného budgetu vedoucímu skupiny účastnický poplatek 550,- a dopravu, závodní hlídce proplatí účastnický poplatek ve výši 1 650,-.  Další dobrovolníci si hradí poplatek sami. Po zjištění ceny za skupinovou jízdenku budeme jednat o příspěvek na dopravu.

*) Reálná cena činní 985,- / osoba / víkend. Aby Biblická stezka byla dostupná, rozhodli jsme se cenu finále „zastropovat“ na 550,-. Rozdíl cen ve výši 435,- na osobu hledáme z jiných zdrojů. Celkem hledáme 100 000 Kč (k 6. 5. 2022).

Chce-li někdo zaplatit vyšší částku, podpořit tak akci pro děti, může zaplatit třeba 600,- za osobu a víkend.

Potvrzení o zaplacení vám vystaví účetní DU na základě emailové žádosti na helena.smudlova@dorostovaunie.cz. Do emailu uveďte fakturační údaje (např. název, adresa, IČ) a účet plátce, zaplacenou částku, zvolený VS. Všechny uvedené údaje nám pomohou zkontrolovat platbu a vystavit potvrzení. Potvrzení za platbu dostanete na svůj email nejpozději 30. června.

Modlitební podpora akce

  • za přípravy stanovišť a doprovodného programu
  • za cestu závodníků a dobrovolníků
  • za duchovní povzbuzení, utužení vztahů

Finanční podpora akce

  • snížili jsme náklady na minimum (přesto chceme, aby 25. ročník byl jiný a rozmanitější)
  • zůstatek z regionálního kola pošleme na finále
  • hledáme ochotné dárce, kteří by darovali 200,- / 500,- / 1 000,- / větší částku

Svůj dar můžete zaslat na bankovní účet Dorostové unie s číslem 33 00 22 00 33 / 2010 a VS 330 s poznámkou „dar“. Pokud chcete vystavit potvrzení o daru k daňovému přiznání nebo darovací smlouvu, můžete uvést vaši emailovou adresu do poznámky k platbě. Účetní DU vám potvrzení pošle.

K 24. 5. hledáme 60 600 Kč

Aktuální finanční potřebu budeme aktualizovat vždy k pondělku 15 hodině.

Děkujeme za podporu!
Přispělo 14 dárců

Použití darů:
Pronájem 35 000 Kč (škola, kulturák, tábořiště), stravování 90 000 Kč (2x oběd, 1x večeře, 2x snídaně, 2x svačiny, občerstvení pro účinkující), účinkující  45 000 Kč (kapely, zvukař, technika, řečníci a cestovné), závod 22 000 Kč (odměny zážitkové hry pro celé dorosty a mládeže s misijním přesahem, deskové hry, tisk diplomů, map a dalšího materiálu, medaile atd.), ostatní náklady 20 000,- (rezerva 10% jako v běžných rozpočtech, když se objeví nepředvídatelné výdaje)

Ani koruna není věnována na odměny pracovníků DU nebo dobrovolníků. Dar bude využit výhradě na pokrytí nákladů spojených s víkendovou akcí s Biblickou stezkou.

Kategorie

Pěšinka

  • postupující z regionálního kola
  • pouze 15 stanovišť
  • obtížnost odpovídá věku

Stezka

  • postupující z regionálního kola
  • 20 stanovišť
  • obtížnost odpovídá věku

Rokle

  • trojčlenná hlídka
  • každý závodník je starší 16 let, ročník 2005, 2004 atd.
  • rezervuj si své místo v závodu, kapacita je omezena

Program - připravujeme

program připravujeme a bude se ještě měnit (např. drobné úpravy v časech)
změna programu je vyhrazena

Pátek, 3. 6.

(17:49 příjezd do Valašské Bystřice, někteří budou muset vyjíždět před obědem*)

18.00 ubytování a registrace – základní škola (bez večeře účastníků)

19.00 večerní program – kulturák

  • oficiální zahájení
  • chvály z CB Vsetín Maják
  • slovo od Dalimila Staňka, kazatel a psycholog
  • organizační okénko

20.30 příprava na závod – základní škola
21.00 setkání rozhodčích a vedoucích
22.00 večerka

 

Sobota, 4. 6.

7:00 budíček
7:30 snídaně (zajištěna)
8:30 odchod vedoucích na stanoviště
9:00 odchod hlídek na start

9:30 start závodu
12:30 konec závodu

13:00 oběd a polední klid

13:45 registrace na doprovodný program – před kulturákem

14:30 workshopy a sporty (1. část)
15:30 pauza

15:45 workshopy a sporty (2. část)
17:15 pauza
17:30 vyhlášení výsledků
18.30 večeře

19.30 večerní program

22.00 večerka

 

Neděle, 5. 6.

7:30 budíček (balení pro některé)
8.00 snídaně (zajištěna)

9.30 bohoslužba – kulturák

  • chvály z CB Vsetín Maják
  • slovo – Petr Uhřík, vikář CB Vsetín Maják
  • oficiální ukončení

11:00 oběd s balíčkem na cestu
11:30 balení a úklid
12:06 odjezd prvního vlaku (další 14:05)

 

*) Prosíme rodiče dětí, kteří pojedou z daleka (např. České Budějovice, Ústí nad Labem), aby děti omluvili z páteční výuky z důvodu účasti ve finále orientačního závodu. Aby totiž přijeli včas na oficiální zahájení, bude dobré stihnout vlak, který vyjíždí kolem poledne. Děkujeme.

Přihláška

Přihláška pro závodníky i dobrovolníky byla uzavřena

  • přihláška pro účastník celého víkendu (pá-so-ne)
  • včetně ubytování, stravy a doprovodného programu (workshopů a koncertu)

Přihláška pro návštěvníky sobotního doprovodného programu ZDE

  • pouze pro lidi z blízkého okolí (např. Vsetín), kteří mají zájem navštívit workshopy a koncert
  • kapacita je omezena, proto si vyhrazujeme právo kdykoliv odmítnout odeslanou přihlášku

Propozice budou dostupné 24. května 2022.

Materiály k přípravě

Materiály jsou dostupné ZDE

Nejčastější otázky

Jak se přihlásit na finále?

Postupující hlídky z kat. Pěšinka a Stezka se přihlásí do 15. května 2022. K přihlášení bude sloužit Google formulář, který bude včas k dispozici na webu BS.

Závodní hlídky a dobrovolníci z kategorie Rokle (mládež, 16+) si mohli rezervovat svá místa. Přihlásilo se 15 hlídek.

Jak a kdy je čas připravovat se na závod?

Na závod je doporučeno se připravovat průběžně od začátku února. Najednou je toho moc pro každého 😉

Pro všechny členy hlídek je typické, že si stanoviště (úkoly) rozdělí podle oblíbenosti, jak jim to sedne. Nikdo se neučí všechno.
Některé hlídky se schází nezávisle na vedoucích, připravují se sami. Schůzky probíhají co 14 dní (fyzicky, on-line).
Jiné hlídky se připravují v rámci pravidelných schůzek klubu pod vedením vedoucího. S domácí přípravou se počítá a cení se.

Nemůžu najít potřebné informace

Opravdu to nikde není? Pokud jste nenašli, co hledáte, můžete se obrátit na:

  • v případě materiálů k přípravě -> Pepu Kosteleckého
  • v případě organizace finále -> Česťu Tichého nebo Ivu Slováčkovou

Nebudu soutěžit, ale chci být součástí

Můžeš se stát dobrovolníkem a pomáhat připravit regionální kolo nebo finále. Každá ruka se bude hodit. V případě regionů, dej vědět regionálnímu řediteli. Pokud si chceš užít finále, napiš Česťovi. Kontakt najde dole na webu. Bude moc fajn, když dorazíš.

Jak to probíhá na stanovišti?

Hlídka přiběhne na stanoviště. Předloží rozhodčímu startovní průkaz. Rozhodčí zadá hlídce příslušné úkoly / otázky a hlídka se řídí pokyny rozhodčího. Po dokončení úkolu / zodpovězení poslední otázky, rozhodčí zapíše počet získaných bodů do startovního průkazu. Hlídka okamžitě opouští stanoviště. Hlídka si hlídá čas na stanovišti a čas závodu sama.

Pár fotek

Kontakt

Česťa Tichý

Organizátor

775 218 208, cesta.tichy@dorostovaunie.cz

Iva Slováčková

Organizátorka

i.slovackova@vevsetine.cz

Pepa Kostelecký

koordinátor Biblické stezky

723 662 291, pepa.kostelecky@dorostovaunie.cz