Skip to main content

MegaSjezd 2023

Aktuality

Připravujeme 6. ročník MegSjezdu na rok 2025
Fotografie a video upravujeme a postupně je přidáváme do galerie.

O MegaSjezdu

Celorepublikové setkání dětských klubů (dorostů) a skautských oddílů.

Sjezd dorostů 2020 (on-line)
střih Bety

Sjezd dorostů 2018 (závěrečný střih)
natočil Adam Novák

Hlavní body programu:

Setkání dětí a vedoucích napříč ČR, slovo z Bible na téma „Nejsi sám“, hudba, hry, tematické semináře, kreativní vyrábění, sporty, dobré jídlo, volný čas

Na MegaSjezdu vystoupí

připravujeme

Hlavní řečníci

připravujeme

Základní informace

Cílová skupina:  děti od 10 do 15 let v doprovodu vedoucích 

Termín:25.–27. 10. 2025

Místo: Havlíčkův Brod

Ubytování: ve školách na karimatce

Společný program: Kulturní dům

Program

Ukázka programu z roku 2023

Pátek 27. 10. 2023

  • 12:00 – 14:45 příjezd, registrace a ubytování
  • 15:30 Úvodní hra pro všechny začne na gymnáziu (změna místa a času)
  • 17:00 Večeře z vlastních zásob
  • 18:00 Společný program – Ida Pencová
  • 20:00 Program v tělocvičnách paralelně s koncertem od 20:30
  • 20:30 Hudební koncert s Isaac Records
  • 22:00 Program pro vedoucí

Sobota 28. 10. 2023

  • 8:00 Snídaně ve škole (změna)
  • 9:15 Společný program s Davidem Kubíčkem
  • 10:00 Semináře 1
  • 11:00 Diskuze po dorostech/oddílech
  • 12:00 Oběd
  • 12:30 Polední klid
  • 14:00 Workshopy 1 a semináře 2
  • 15:30 Workshopy 2
  • 16:30 Volný čas (až do večeře)
  • 16:45 Sraz skautů a skautek (pro skautské oddíly, do 17:45)
  • 18:00 Večeře
  • 19:00 Společný program s Petrem Kadlecem a Worship.ko
  • 22:00 Program pro vedoucí

Neděle 29. 10. 2023

  • 8:00 Snídaně ve škole (změna)
  • 9:00 Balení
  • 10:00 Společný program s Alžbětou Špičákovou
  • 12:00 Odjezd domů

Semináře, workshopy a sporty

Způsob přihlašování na semináře, workshopy a sporty

Připravujeme elektronickou verzi

Předvýběr seminářů a workshopů

Semináře

připravujeme

Workshopy a sporty

připravujeme

Způsob přihlašování na semináře, workshopy a sporty

připravujeme elektronickou verzi

Jídlo a ubytování

Jídlo

  • připravujeme

Diety: Kdo má nějakou dietu nebo stravovací omezení (např. lepek, laktóza), ten si přiveze jídlo vlastní. Cena vstupenky je ponížena o 250 Kč/osoba s dietou.

 

Ubytování:

Na školách v okolí kulturního domu. Spí se na karimatkách ve spacáku po třídách se svým vedoucím, zvlášť kluci a děvčata. WC a sprchy budou k dispozici.

Co s sebou

Sbalte se do jednoho batohu.

Když nebudete mít igelitky, bude to velmi praktické.

  • karimatku a spacák
  • oblečení podle počasí (část workshopů bude venku)
  • skautský šátek a kroj (pro skauty)
  • sportovní obuv do tělocvičny
  • přezuvky do škol
  • láhev na pití (ideál je 1,5 litrů)
  • hygienické potřeby
  • osobní věci (např. léky)
  • ešus s příborem, hrneček, utěrka na nádobí
  • kopie kartičky zdravotní pojišťovny
  • tužka, papír (sešit) třeba na semináře
  • deskovku nebo karetní hru pro volný čas
  • elektrickou prodlužku (tzv. jezevčíka) s více zásuvkami, kdybyste chtěli nabíjet mobil
  • Bibli, ideálně papírovou (pokud máte)
  • kapesné

Přihláška a platba

Přihlašujte se jako skupina (celý klub/oddíl)

Vedoucí je po celou dobu akce zodpovědný za své děti, nehlídáme jednotlivé děti. Na workshopy a semináře můžete chodit po skupinách nebo pokud jsou podle vedoucího děti starší a dostatečně samostatné, mohou chodit samy.

Cena vstupenky

Ceny jsou uvedeny vždy za osobu (platí dítě i vedoucí)

Zvýhodněná cena do…

  • … Kč členové Dorostové unie
  • … Kč nečlenové Dorostové unie

Cena vstupenky od … do …

  • … Kč členové Dorostové unie
  • … Kč nečlenové Dorostové unie

Sponzorská cena … Kč a více (zaplacením podpoříte dobrou akci pro děti a mládež, která se snaží být maximálně cenově přístupná)

Storno poplatky:

  • do 13. 10. vracíme 100%
  • od 14. 10. 50%
  • od 20.10. 0%

Platba

Cenu za celý dorost/klub/oddíl zaplaťte do 24h po odeslání tohoto formuláře na číslo účtu: 33 00 22 00 33 / 2010, jinak přihlášku nepovažujeme za platnou.

Jako variabilní symbol: uveďte mobil, toho, kdo za všechny platil; do zprávy pro příjemce: uveďte email pro zaslání potvrzení o zaplacení.

Potvrzení o platbě

O potvrzení o platbě si můžete napsat na adresu helena.smudlova@dorostovaunie.cz. Do emailu uveďte fakturační údaje (např. název, adresa, IČ), bankovní účet plátce, zaplacenou částku, zvolený VS. Všechny uvedené údaje nám pomohou zkontrolovat platbu a vystavit potvrzení. Potvrzení za platbu dostanete na svůj email nejpozději 30. listopadu.

Těšíme se na vás!

Mějte na paměti, že na celé akci zodpovídáte za své děti z vašeho dorostu/ klubu/oddílu. Pro nás nejsou třeba žádné zdravotní papíry, pouze kopie kartičky ZP, nejedná se o tábor.

Bude na Vás vedoucích, aby jste si ohlídali zdravotní stav Vašich dětí v době nástupu.

Registrace

Registrujte se v KD Ostrov. (Mapy.cz)

Registrace od … do … hodin.

Hlavní vedoucí půjde k registraci do vstupní haly Kulturního domu Ostrov (bez dětí, ty nechte čekat před budovou), kde u registrace nahlásí, kdo onemocněl, tedy skutečný počet dětí a vedoucích, kteří přijeli (připravte si počet ve vlaku).

Následně se dozvíte, v které škole a třídě budete ubytování. Pak se vrátíte pro děti, nalepíte jim volně registrační pásky (neutahovat!) a společně se zapíšete na seznamy k seminářům a workshopům/sportům.  Pak se půjdete ubytovat.

Informační leták v PDF ke stažení … (hl. vedoucí ho dostane při registraci).

Pravidla akce

Co udělám když…

Informace pro účastníky

Nejčastější otázky

Na co se nejvíce lidé ptají

Proč akce stojí přes 1 000 Kč

Poslední sjezd dorostu byl zrušen covidovými opatřeními v roce 2020 (udělali jsme ho tedy on-line 1,9 tis. shlédnutí) , takže ten skutečný se konal naposled v roce 2018 před 5 lety.

V mezičase jsme dělali regionální sjezdy (Megasharewoody) pro 2 a více Seniorátů, proto se nově sjezd jmenuje „MegaSjezd“.

Letos můžeme mít opět ten skutečný sjezd na živo. Nazvaly jsme ho „MegaSjezd“, aby se to nepletlo s region. sjezdy.-

Museli jsme se přemístit do větších prostor, do Havlíčkova Brodu, kde se koná i sjezd mládeže.

Už nebudeme v jedné škole (ta poslední už odmítla, aby tolik dětí a vedoucích bylo v jedné budově) , ale ve 3 (ceny za nocleh se opět rapidně zvýšili) a k tomu potřebujeme velký sál místního kulturáku Ostrov (do žádné tělocvičny se dávno nevejdeme), i se slevou je to obrovská částka navíc oproti dřívějším rozpočtům.

Mezitím vzrostly ceny potravin na cca dvojnásobek oproti roku 2018, tehdy stálo jedno obědové jídlo 55 Kč dnes jsme na 100 Kč. Zkoušeli jsme si vařit sami, ale nikdo nám nechce půjčit profesionální kuchyň…

Přesto bychom rádi sjezd ve víře uskutečnili a umožnili jet, co nejvyšší počtu dětí, aby je neodradila cena.

Partneři

MegaSjezd podporují naši partneři

Děkujeme za půjčení vysílaček pro organizátory.

Darujte

Modlete se s námi za největší akci v DU pro děti a vedoucí! Kontaktní osoba je zbynek.struzka@dorostovaunie.cz.
Podpořte MegaSjezd finančním darem. Pomůžete snížit vysoké náklady. Více informací vám podá Daniel Jokl, hlavní vedoucí akce.

Kontakty

vedoucích klíčových oblastí s jejich týmy dobrovolníků

Daniel Jokl

Hlavní organizátor akce před akcí, večerní programy pro vedoucí

Martin Prchal

Provozní ředitel na akci

Honza Czudek

Ranní a večerní společné programy

Lukáš Augustin

Stravování

Martin Tabačan

Ubytování, pronájmy budov a hřišť

Pavla Hrušková

Registrace a informace na místě

Iva Slováčková

Zdravotníci

Zbyněk Stružka

modlitební tým

Česťa Tichý

Workshopy a sporty

Pepa Kostelecký

semináře, web

Ráchel Trojanová

Grafika, sociální sítě, tiskoviny, fotografka