Skip to main content

Praktické informace

Základní informace

Cena a platba

Doprava

Ubytování a jídlo, co s sebou

Registrace na místě

Pravidla

Co dělat, když...

Nejčastější otázky

Základní informace

  • Cílová skupina: děti od 10 do 15 let v doprovodu vedoucích 
  • Termín: 25.–27. 10. 2025
  • Přihlašování: 8.9.–14.10. 2025
  • Místo: Havlíčkův Brod
  • Ubytování: ve školách na karimatce
  • Společný program: Kulturní dům

Cena a platba

Cena vstupenky

Ceny jsou uvedeny vždy za osobu (platí dítě i vedoucí).

Zvýhodněná cena od 8. do 30. 9.

  • 1 250 Kč členové Dorostové unie
  • 1 450 Kč nečlenové Dorostové unie

Cena vstupenky od 1. do 14. 10.

  • 1 550 Kč členové Dorostové unie
  • 1 750 Kč nečlenové Dorostové unie

Sponzorská cena … Kč a více (zaplacením podpoříte dobrou akci pro děti a mládež, která se snaží být maximálně cenově přístupná)

Storno poplatky:

  • do 13. 10. vracíme 100%
  • od 14. 10. 50%
  • od 20. 10. 0%

Platba

Cenu za celý dorost/klub/oddíl zaplaťte do 24h po odeslání tohoto formuláře na číslo účtu: 33 00 22 00 33 / 2010, jinak přihlášku nepovažujeme za platnou.

Jako variabilní symbol: uveďte mobil, toho, kdo za všechny platil; do zprávy pro příjemce: uveďte email pro zaslání potvrzení o zaplacení.

Potvrzení o platbě

O potvrzení o platbě si můžete napsat na adresu helena.smudlova@dorostovaunie.cz. Do emailu uveďte fakturační údaje (např. název, adresa, IČ), bankovní účet plátce, zaplacenou částku, zvolený VS. Všechny uvedené údaje nám pomohou zkontrolovat platbu a vystavit potvrzení. Potvrzení za platbu dostanete na svůj email nejpozději 30. listopadu.

Přihlašování

Přihlašování od 8. 9. do 14. 10. 2025

Nakupte vstupenky

Doprava

připravujeme

Ubytování a jídlo

Jídlo

  • připravujeme

Diety: Kdo má nějakou dietu nebo stravovací omezení (např. lepek, laktóza), ten si přiveze jídlo vlastní. Cena vstupenky je ponížena o 250 Kč/osoba s dietou.

 

Ubytování:

Na školách v okolí kulturního domu. Spí se na karimatkách ve spacáku po třídách se svým vedoucím, zvlášť kluci a děvčata. WC a sprchy budou k dispozici.

Co s sebou

Sbalte se do jednoho batohu.

Když nebudete mít igelitky, bude to velmi praktické.

  • karimatku a spacák
  • oblečení podle počasí (část workshopů bude venku)
  • skautský šátek a kroj (pro skauty)
  • sportovní obuv do tělocvičny
  • přezuvky do škol
  • láhev na pití (ideál je 1,5 litrů)
  • hygienické potřeby
  • osobní věci (např. léky)
  • ešus s příborem, hrneček, utěrka na nádobí
  • kopie kartičky zdravotní pojišťovny
  • tužka, papír (sešit) třeba na semináře
  • deskovku nebo karetní hru pro volný čas
  • elektrickou prodlužku (tzv. jezevčíka) s více zásuvkami, kdybyste chtěli nabíjet mobil
  • Bibli, ideálně papírovou (pokud máte)
  • kapesné

Registrace na místě

Registrujte se v KD Ostrov. (Mapy.cz)

Registrace od … do … hodin.

Hlavní vedoucí půjde k registraci do vstupní haly Kulturního domu Ostrov (bez dětí, ty nechte čekat před budovou), kde u registrace nahlásí, kdo onemocněl, tedy skutečný počet dětí a vedoucích, kteří přijeli (připravte si počet ve vlaku).

Následně se dozvíte, v které škole a třídě budete ubytování. Pak se vrátíte pro děti, nalepíte jim volně registrační pásky (neutahovat!) a společně se zapíšete na seznamy k seminářům a workshopům/sportům.  Pak se půjdete ubytovat.

Informační leták v PDF ke stažení … (hl. vedoucí ho dostane při registraci).

Pravidla

Mějte na paměti, že na celé akci zodpovídáte za své děti z vašeho dorostu/ klubu/oddílu. Pro nás nejsou třeba žádné zdravotní papíry, pouze kopie kartičky ZP, nejedná se o tábor.

Bude na Vás vedoucích, aby jste si ohlídali zdravotní stav Vašich dětí v době nástupu.

Co udělám, když...

připravujeme

Nejčastější otázky

připravujeme