Závod v regionech je vyvrcholení celoroční práce s dětmi v křesťanských volnočasových klubech a skautských oddílech. Z regionálního kola postupují hlídky s nejvyšším počtem bodů z kategorie Pěšinka a Stezka do celostátního finále. Viz Pravidla závodu.
Vyberte si místo závodu
Přihlašování spuštěno do regionálního kola
Obecné informace
Aktuality
28. 2. spustili jsme přihlašování do regionálního kola, najděte si váš region a vyplňte přihlášku
Těšíme se na vás!
Jak se přihlásit do závodu
- Vyberte si nejbližší místo závodu (kluby/oddílu závodí ve svém regionu).
- Vyplňte přihlášku nebo kontaktujte ředitele, pokud máte otázky.
Odlišnosti mezi regiony jsou dány odlišnými možnostmi ředitelů v daném regionu.
Mapa regionů
Severní Čechy
Vstupné na doprovodný odpolední program je dobrovolný. Můžete ho zaslat předem nebo na místě přes QR platbu. Děkujeme.
Bankovní účet: 200 196 8864 / 2010, do poznámky uveďte telefonní číslo z přihlášky
Prodloužená doba přihlašování do 1. 5. 2025.
Závodníci a nečlenové Dorostové unie potřebují podepsat „Souhlas se zpracováním osobních údajů“.
Můžete stáhnout a vyplnit zde. Bude dostupný na registraci před závodem.
Sobotní program (závod + doprovodný program)
- 9:30 registrace
- 10:00 závod – start
- 13:00 závod – konec
- 13:00 oběd
- 14:00 workshopy a sporty pro děti i dospělé
- 16:00 vyhlášení
- 17:00 koncert
- malý batůžek, lahev na pití, tužku, papír, sportovní oblečení, pokrývku hlavy
- deku, krém na opalování nebo pláštěnku
Víkendovka (pro kluby/oddíly)
- modlitebna Církve bratrské, V Zahrádkách 33
- věci na víkendovku (např. spacák, karimatka, osobní věci, desková nebo karetní hra),
- malý batůžek, lahev na pití, tužku, papír, sportovní oblečení, pokrývku hlavy,
- deku, krém na opalování nebo pláštěnku
- 18:00 příjezd (vlastní večeře)
- 19:00 zahájení
- 22:00 večerka
sobota na Miladě
- viz výše záložka Sobotní program
neděle
- 9:30 bohoslužba a slavnostní ukončení
- 11:00 společný oběd
- 400 Kč / osoba
- Platí klub/oddíl za všechny účastníky na účet Dorostové unie uvedený v úvodu popisu regionu.
- Potvrzení o uhrazeném poplatku si napište účetní DU helena.smudlova@dorostovaunie.cz: název regionu, číslo účtu, částka, pro koho se potvrzení vydává.
Partneři akce v regionu
Jmenný seznam našich partnerů podle abecedy:
- Copy Studio
- Český rozhlas Sever
- Deník
- Globus Trmice
- Kadeřnictví Luna
- Kristus pro každého, z. s.
- Město Trmice
- Paradise Beach Bar
- Sbor Církve bratrské v Ústí nad Labem
- Spolchemie
- YMCA Ústí nad Labem
- Uličník
Praha a okolí
Přespání v lese z 10. na 11. května do 12 hodin pro zájemce
Termín závodu: 10. května 2025
- členové DU: 260 Kč / hlídka
- nečlenové DU: 310 Kč / hlídka
- + 60 Kč/osoba pro přespávající
Bankovní účet: 240 196 8871/2010, do poznámky uveďte telefonní číslo z přihlášky
Přihlašujte se do 15. 4. 2025
Závodníci a nečlenové Dorostové unie potřebují podepsat „Souhlas se zpracováním osobních údajů“.
Můžete stáhnout a vyplnit zde. Bude dostupný na registraci před závodem.
Program, co s sebou
- závod a vyhlášení
- přespání s dalším programem
- připravená večeře a snídaně
- hudba, lesní bohoslužbu, hry, reflexi závodu
Co s sebou
- oblečení a obuv na orientační závod v lese
- pití, svačinu/oběd
- propiska, buzola je povolena
- přespávající: spacák, karimatku, ešus a lžíci,
Další informace o přespávání doplním e-mailem přihlášeným účastníkům.
Západní Čechy
Ubytování: Sbor Církve bratrské, Doudlevecká 31, Plzeň (Mapy.cz)
Registrace v sobotu: 10. 5. 2025 u jižního břehu Třemošenského rybníka
Termín závodu: 10. května 2025
-
účastník celé akce: 350,- Kč/ osoba (jednotná cena pro všechny účastníky)
-
účastník sobotního závodu: 200,- Kč / osoba (jednotná cena pro všechny účastníky)
Bankovní účet: 270 196 8865/2010, do poznámky uveďte telefonní číslo z přihlášky
Přihlášení nejpozději do 14. 4. 2025
Závodníci a nečlenové Dorostové unie potřebují podepsat „Souhlas se zpracováním osobních údajů“.
Můžete stáhnout a vyplnit zde. Bude dostupný na registraci před závodem.
Program, co s sebou
pátek
- od 16:30 registrace
- večeře z vlastních zdrojů
- 18:30 zahájení
- 21:30 večerka pro děti
sobota
- 9:00 registrace hlídek
- 10:00 -13:00 závod
- 13:00 – 14:00 společný oběd
- 14:00 -16:30 odpolední program (hry, workshopy)
- 16:30 slavnostní vyhlášení výsledků
- 17:00 ukončení Stezky
- večeři na páteční večer
- spacák, karimatku, věci osobní hygieny
Na sobotní závod – celý den budeme venku na louce
- batůžek
- láhev na pití, bude možnost doplňovat vodu z várnice
- ešus / krabičku na sobotní oběd a lžíci
- pohodlné sportovní, oblečení, dobré boty, kšiltovka
- pláštěnka a bunda do všelijakého počasí
- tužku, papír (hodí se závodníkům)
- karimatka nebo deka na sezení na louce
Jižní Čechy
Místo: Husinec, Církev bratrská
Termín: 9.-11.5.
Pro ty, kdo chtějí přijet jen na sobotní závod, je sraz v 8:30 u modlitebny.
Cena: 300,-
V případě zájmu o více informací se můžete obrátit na ředitelku regionu:
Jitka Svobodová
737 920 733
jitka.svobodova@dorostovaunie.cz
Východní Čechy a Vysočina
Organizátor akce: CB Česká Skalice, CBČS
- 600 Kč/ osoba – víkendovka
- 450 Kč/ osoba – sobota
- 200 Kč/ hlídka – startovné
Bankovní účet: 220 196 8869/2010, do poznámky uveďte telefonní číslo z přihlášky
Přihlášení nejpozději do 6. 4. 2025
Závodníci a nečlenové Dorostové unie potřebují podepsat „Souhlas se zpracováním osobních údajů“.
Můžete stáhnout a vyplnit zde. Bude dostupný na registraci před závodem.
Co s sebou a harmonogram
- Malý batoh, karimatka, spacák, ešus a příbor, lahev na pití
- Vlastní večeři na pátek a osobní věci (hry na volný čas)
- Deštník/ pláštěnku, dostatek oblečení + vhodná obuv do terénu, pokrývka hlavy, hygiena a přezuvky do tělocvičny!
Pátek
- Příjezd a registrace 17:30 – 18:30
- Zahájení víkendovky 19:30
- Večerka 22:00
Sobota
- Registrace závodníků 8:00 – 8:45
- Odchod na start 8:50
- Závod 9:30 – 12:30
- Vyhlášení výsledků 20:00 – 21:00
- Večerka 23:00
Neděle
- Bohoslužba 9:30 – 11:00
- Oběd 12:00 – 13:00
Severní Morava
Místo závodu (start): les nad Mokrými Lazcemi (Mapy.cz)
Ředitel závodu: Jakub Kubíček, 733 611 841, kuba.kubicekjk@gmail.com
- 450,-/osoba/víkend (2x nocleh, jídlo, startovné)
- 350,-/osoba/sobota (jídlo, startovné)
Bankovní účet: 2602799621/2010, do poznámky uveďte telefonní číslo z přihlášky
Storno podmínky:
- do neděle 20. 4. 0%
- do neděle 27. 4. 50%
- od neděle 27. 4. 100%
Přihlašujte se do 13. 4. 2025.
Závodníci a nečlenové Dorostové unie potřebují podepsat „Souhlas se zpracováním osobních údajů“.
Můžete stáhnout a vyplnit zde. Bude dostupný na registraci před závodem.
Víkendovka (pro kluby/oddíly)
- věci na víkendovku: spacák, karimatka, osobní věci (desková nebo karetní hra)
- malý batůžek, lahev na pití, tužku, papír, sportovní oblečení + vhodná obuv do terénu, pokrývku hlavy
- !!! boty do tělocvičny a přezuvky !!!
- pláštěnku nebo deštník
- 17:00-18:30 Příjezd a registrace
- 19:00-19:30 Večeře
- 19:50-20:30 zahájení víkendovky
- 20:45-21:30 příprava hlídek na závod
- 21:30-22:00 příprava na spaní + večerka
- 22:15-22:50 after-party/porada pro vedoucí
Sobota:
- 7:00 budíček, hygiena
- 7:15-8:00 snídaně
- 8:00-8:30 registrace závodníků
- 8:45-9:45 cesta na Start
- 10:00 START závodu & 13:00 KONEC
- 14:00-14:30 oběd
- 14:30-16:00 odpolední klid
- 15:00 káva pro vedoucí
- 16:00 sporty/workshopy 01 (výběr v pátek při registraci)
- 17:00-17:15 Svačina
- 17:15-18:15 sporty/workshopy 02
- 18:30-19:15 večeře
- 19:30 slavnostní vyhlášení
- 21:00-22:30 The Chosen CLUB
- 23:30-24:00 příprava na spaní & večerka
Neděle:
- 8:00 budíček, hygiena, balení
- 8:30-9:15 snídaně
- 9:30-11:00 bohoslužba a závěr víkendovky
- 11:00 balíček na cestu
- 11:30 odjezd
Hanácko–Valašsko
Termín závodu: 10. května 2025
- účastnický poplatek 300 Kč (jednotná cena pro všechny účastníky),
- poplatek za hlídku 200 Kč.
Bankovní účet: 230 196 8866/2010, do poznámky uveďte telefonní číslo z přihlášky
Přihlášení nejpozději do 30. 3. 2025
Kategorie: Stezka, Pěšinka, Šerpa s dětmi
Závodníci a nečlenové Dorostové unie potřebují podepsat „Souhlas se zpracováním osobních údajů“.
Můžete stáhnout a vyplnit zde. Bude dostupný na registraci před závodem.
Ubytování, co s sebou, program
Co s sebou: Karimatka, spacák, přezuvky, lahev na pití, batůžek, tužku, buzola, pláštěnka, krém na opalování, pokrývku
hlavy, sportovní oblečení, obuv do terénu
Program:
Pátek
– registrace od 16 hodin
– společný program od 18 hodin
Sobota
– závod 9-12 hodin
– vyhlášení výsledků v 15 hodin
Jižní Morava - připravujeme
Informace k regionu, včetně přihlašování, budou později.
V případě zájmu o více informací se můžete obrátit na ředitele regionu:
Jan Kvapil
774 350 144
quapka@gmail.com