Skip to main content

Vyberte si místo závodu

Přihlašování spuštěno do regionálního kola

Obecné informace

Závod v regionech je vyvrcholení celoroční práce s dětmi v křesťanských volnočasových klubech a skautských oddílech. Z regionálního kola postupují hlídky s nejvyšším počtem bodů z kategorie Pěšinka a Stezka do celostátního finále. Viz Pravidla závodu.

Aktuality

28. 2. spustili jsme přihlašování do regionálního kola, najděte si váš region a vyplňte přihlášku

Těšíme se na vás!

Jak se přihlásit do závodu

  1. Vyberte si nejbližší místo závodu (kluby/oddílu závodí ve svém regionu).
  2. Vyplňte přihlášku nebo kontaktujte ředitele, pokud máte otázky.

Odlišnosti mezi regiony jsou dány odlišnými možnostmi ředitelů v daném regionu.

Mapa regionů

Severní Čechy

Místo: hlavní pláž jezera Milada (Mapy.cz)
Termín závodu: 10. května 2025
Organizátorka akce: Alžběta Špičáková, 776 465 522, alzbetaspicakova@gmail.com
Ředitel závodu: Josef Kostelecký, 723 662 291, pepa.kostelecky@dorostovaunie.cz
Startovné: 100 Kč / závodník

Vstupné na doprovodný odpolední program je dobrovolný. Můžete ho zaslat předem nebo na místě přes QR platbu. Děkujeme.

Bankovní účet: 200 196 8864 / 2010, do poznámky uveďte telefonní číslo z přihlášky

Přihláška

Prodloužená doba přihlašování do 1. 5. 2025.

Závodníci a nečlenové Dorostové unie potřebují podepsat „Souhlas se zpracováním osobních údajů“.
Můžete stáhnout a vyplnit zde. Bude dostupný na registraci před závodem.

Přihlaste se na Miladu do 1. 5. 2025
Informace pro účastníky

Sobotní program (závod + doprovodný program)

Program
Časy jsou orientační. Seznam workshopů, sportů, kapely upřesníme hned, jak budou potvrzené.

  • 9:30 registrace
  • 10:00 závod – start
  • 13:00 závod – konec
  • 13:00 oběd
  • 14:00 workshopy a sporty pro děti i dospělé
  • 16:00 vyhlášení
  • 17:00 koncert
Co s sebou
  • malý batůžek, lahev na pití, tužku, papír, sportovní oblečení, pokrývku hlavy
  • deku, krém na opalování nebo pláštěnku

Víkendovka (pro kluby/oddíly)

Ubytování
  • modlitebna Církve bratrské, V Zahrádkách 33
Co s sebou
  • věci na víkendovku (např. spacák, karimatka, osobní věci, desková nebo karetní hra),
  • malý batůžek, lahev na pití, tužku, papír, sportovní oblečení, pokrývku hlavy,
  • deku, krém na opalování nebo pláštěnku
Program
pátek

  • 18:00 příjezd (vlastní večeře)
  • 19:00 zahájení
  • 22:00 večerka

sobota na Miladě

  • viz výše záložka Sobotní program

neděle

  • 9:30 bohoslužba a slavnostní ukončení
  • 11:00 společný oběd
Cena
  • 400 Kč / osoba
  • Platí klub/oddíl za všechny účastníky na účet Dorostové unie uvedený v úvodu popisu regionu.
  • Potvrzení o uhrazeném poplatku si napište účetní DU helena.smudlova@dorostovaunie.cz: název regionu, číslo účtu, částka, pro koho se potvrzení vydává.

Partneři akce v regionu

Jmenný seznam našich partnerů podle abecedy:

  • Copy Studio
  • Český rozhlas Sever
  • Deník
  • Globus Trmice
  • Kadeřnictví Luna
  • Kristus pro každého, z. s.
  • Město Trmice
  • Paradise Beach Bar
  • Sbor Církve bratrské v Ústí nad Labem
  • Spolchemie
  • YMCA Ústí nad Labem
  • Uličník

Praha a okolí

Místo a čas: vlakové nádraží Říčany v 9:30; odtamtud společná cesta pěšky na start závodu
Termín akce: 10.-11. května 2025

Přespání v lese z 10. na 11. května do 12 hodin pro zájemce

Termín závodu: 10. května 2025

Ředitel závodu: Ondřej Malý, 733 619 396, ondra.maly@dorostovaunie.cz
Účastnický poplatek pro závodníky i doprovod:

  • členové DU: 260 Kč / hlídka
  • nečlenové DU: 310 Kč / hlídka
  • + 60 Kč/osoba pro přespávající

Bankovní účet: 240 196 8871/2010, do poznámky uveďte telefonní číslo z přihlášky

Přihláška

Přihlašujte se do 15. 4. 2025

Závodníci a nečlenové Dorostové unie potřebují podepsat „Souhlas se zpracováním osobních údajů“.
Můžete stáhnout a vyplnit zde. Bude dostupný na registraci před závodem.

Přihláška do regionu Praha a okolí
Informace pro účastníky

Program, co s sebou

Program

  • závod a vyhlášení
  • přespání s dalším programem
    • připravená večeře a snídaně
    • hudba, lesní bohoslužbu, hry, reflexi závodu

Co s sebou

  • oblečení a obuv na orientační závod v lese
  • pití, svačinu/oběd
  • propiska, buzola je povolena
  • přespávající: spacák, karimatku, ešus a lžíci,

Další informace o přespávání doplním e-mailem přihlášeným účastníkům.

Západní Čechy

Místo konání: okolí Boleveckých rybníků, Plzeň

Ubytování: Sbor Církve bratrské, Doudlevecká 31, Plzeň (Mapy.cz)

Registrace v sobotu: 10. 5. 2025 u jižního břehu Třemošenského rybníka

Termín akce: 9.-10. května 2025

Termín závodu: 10. května 2025

Ředitelka závodu: Ester Šrámková, 736 705 234, ester.sramkova@skautdu.cz
Účastnický poplatek:

  • účastník celé akce: 350,- Kč/ osoba  (jednotná cena pro všechny účastníky)
  • účastník sobotního závodu:  200,- Kč / osoba  (jednotná cena pro všechny účastníky)

Bankovní účet: 270 196 8865/2010, do poznámky uveďte telefonní číslo z přihlášky

Přihláška

Přihlášení nejpozději do 14. 4. 2025

Závodníci a nečlenové Dorostové unie potřebují podepsat „Souhlas se zpracováním osobních údajů“.
Můžete stáhnout a vyplnit zde. Bude dostupný na registraci před závodem.

Přihlaste se do regionu Západní Čechy do 14. 4. 2025
Informace pro účastníky

Program, co s sebou

Program

pátek

  • od 16:30 registrace
  • večeře z vlastních zdrojů
  • 18:30 zahájení
  • 21:30 večerka pro děti

sobota

  • 9:00 registrace hlídek
  • 10:00 -13:00 závod
  • 13:00 – 14:00 společný oběd
  • 14:00 -16:30 odpolední program (hry, workshopy)
  • 16:30 slavnostní vyhlášení výsledků
  • 17:00 ukončení Stezky
Co s sebou

  • večeři na páteční večer
  • spacák, karimatku, věci osobní hygieny

Na sobotní závod – celý den budeme venku na louce

  • batůžek
  • láhev na pití, bude možnost doplňovat vodu z várnice
  • ešus / krabičku na sobotní oběd a lžíci
  • pohodlné sportovní, oblečení, dobré boty, kšiltovka
  • pláštěnka a bunda do všelijakého počasí
  • tužku, papír (hodí se závodníkům)
  • karimatka nebo deka na sezení na louce

Jižní Čechy

Místo: Husinec, Církev bratrská

Termín: 9.-11.5.
Pro ty, kdo chtějí přijet jen na sobotní závod, je sraz v 8:30 u modlitebny.

Cena: 300,-

V případě zájmu o více informací se můžete obrátit na ředitelku regionu:

Jitka Svobodová
737 920 733
jitka.svobodova@dorostovaunie.cz

Východní Čechy a Vysočina

Místo: Velká Jesenice 234, (Mapy.cz)
Termín závodu: 10. května 2025
Ředitel závodu: Matyáš Zíka, 720 978 384, matyas.zika@gmail.com

Organizátor akce: CB Česká Skalice, CBČS

Účastnický poplatek pro závodníky i doprovod:

  • 600 Kč/ osoba – víkendovka
  • 450 Kč/ osoba – sobota 
  • 200 Kč/ hlídka – startovné

Bankovní účet: 220 196 8869/2010, do poznámky uveďte telefonní číslo z přihlášky

Přihláška

Přihlášení nejpozději do 6. 4. 2025

Závodníci a nečlenové Dorostové unie potřebují podepsat „Souhlas se zpracováním osobních údajů“.
Můžete stáhnout a vyplnit zde. Bude dostupný na registraci před závodem.

Přihlaste se do regionu Východní Čechy a Vysočina do 6. 4. 2025
Informace pro účastníky

Co s sebou a harmonogram

Co s sebou
  • Malý batoh, karimatka, spacák, ešus a příbor, lahev na pití
  • Vlastní večeři na pátek a osobní věci (hry na volný čas)
  • Deštník/ pláštěnku, dostatek oblečení + vhodná obuv do terénu, pokrývka hlavy, hygiena a přezuvky do tělocvičny!
Program
Harmonogram: 

Pátek

  • Příjezd a registrace 17:30 – 18:30
  • Zahájení víkendovky 19:30
  • Večerka 22:00

Sobota

  • Registrace závodníků 8:00 – 8:45
  • Odchod na start 8:50
  • Závod 9:30 – 12:30
  • Vyhlášení výsledků 20:00 – 21:00
  • Večerka 23:00

Neděle

  • Bohoslužba 9:30 – 11:00
  • Oběd 12:00 – 13:00

Severní Morava

Místo: Štítina, ZŠ gen. Heliodora Píky (Mapy.cz), prostory školy zde
Termín závodu: 10. května 2025

Místo závodu (start): les nad Mokrými Lazcemi (Mapy.cz)

Organizátor: CB Opava (zde)

Ředitel závodu: Jakub Kubíček, 733 611 841, kuba.kubicekjk@gmail.com

Účastnický poplatek pro závodníky i doprovod:

  • 450,-/osoba/víkend (2x nocleh, jídlo, startovné)
  • 350,-/osoba/sobota (jídlo, startovné)

Bankovní účet: 2602799621/2010, do poznámky uveďte telefonní číslo z přihlášky

Storno podmínky:

  • do neděle 20. 4.       0%
  • do neděle 27. 4.       50%
  • od neděle 27. 4.        100%
Přihláška

Přihlašujte se do 13. 4. 2025.

Závodníci a nečlenové Dorostové unie potřebují podepsat „Souhlas se zpracováním osobních údajů“.
Můžete stáhnout a vyplnit zde. Bude dostupný na registraci před závodem.

Přihlaste se regionu Severní Morava do 31. 3. 2025
Informace pro účastníky

Víkendovka (pro kluby/oddíly)

Termín víkendovky: 9.-11. 5. 2025
Ubytování: ZŠ gen. Heliodora Píky, Štítina (Mapy.cz)
Co s sebou
  • věci na víkendovku: spacák, karimatka, osobní věci (desková nebo karetní hra)
  • malý batůžek, lahev na pití, tužku, papír, sportovní oblečení + vhodná obuv do terénu, pokrývku hlavy
  • !!! boty do tělocvičny a přezuvky !!!
  • pláštěnku nebo deštník
Program
Pátek:

  • 17:00-18:30 Příjezd a registrace
  • 19:00-19:30 Večeře
  • 19:50-20:30 zahájení víkendovky
  • 20:45-21:30 příprava hlídek na závod
  • 21:30-22:00 příprava na spaní + večerka
  • 22:15-22:50 after-party/porada pro vedoucí

Sobota:

  • 7:00 budíček, hygiena
  • 7:15-8:00 snídaně
  • 8:00-8:30 registrace závodníků
  • 8:45-9:45 cesta na Start
  • 10:00 START závodu & 13:00 KONEC

 

  • 14:00-14:30 oběd
  • 14:30-16:00 odpolední klid
  • 15:00 káva pro vedoucí
  • 16:00 sporty/workshopy 01 (výběr v pátek při registraci)
  • 17:00-17:15 Svačina
  • 17:15-18:15 sporty/workshopy 02
  • 18:30-19:15 večeře
  • 19:30 slavnostní vyhlášení
  • 21:00-22:30 The Chosen CLUB
  • 23:30-24:00 příprava na spaní & večerka

Neděle:

  • 8:00 budíček, hygiena, balení
  • 8:30-9:15 snídaně
  • 9:30-11:00 bohoslužba a závěr víkendovky
  • 11:00 balíček na cestu
  • 11:30 odjezd

Hanácko–Valašsko

Místo: Modlitebna Církve bratrské ve Vsetíně, Horní Jasenka 102, 755 01 (Mapy.cz)
Termín akce: 9.-10. května 2025

Termín závodu: 10. května 2025

Ředitel závodu: Mojmír Hurta, 739 576 133, mojmir.hurta@gmail.com
Účastnický poplatek pro závodníky i doprovod:

  • účastnický poplatek 300 Kč (jednotná cena pro všechny účastníky),
  • poplatek za hlídku 200 Kč.

Bankovní účet: 230 196 8866/2010, do poznámky uveďte telefonní číslo z přihlášky

Přihláška

Přihlášení nejpozději do 30. 3. 2025

Kategorie:  Stezka, Pěšinka, Šerpa s dětmi

Závodníci a nečlenové Dorostové unie potřebují podepsat „Souhlas se zpracováním osobních údajů“.
Můžete stáhnout a vyplnit zde. Bude dostupný na registraci před závodem.

Přihlaste se do Hanácko-valašského regionu do 30. 3. 2025
Informace pro účastníky

Ubytování, co s sebou, program

Ubytování: v modlitebně CB

Co s sebou: Karimatka, spacák, přezuvky, lahev na pití, batůžek, tužku, buzola, pláštěnka, krém na opalování, pokrývku
hlavy, sportovní oblečení, obuv do terénu

Program:

Pátek
– registrace od 16 hodin
– společný program od 18 hodin

Sobota
– závod 9-12 hodin
– vyhlášení výsledků v 15 hodin

Jižní Morava - připravujeme

Informace k regionu, včetně přihlašování, budou později.

V případě zájmu o více informací se můžete obrátit na ředitele regionu:

Jan Kvapil
774 350 144
quapka@gmail.com