12. 9. Zajišťujeme místo v Čechách, dáváme dohromady organizační tým
Finálové kolo
Aktuality
Organizační informace
Místo: připravujeme
Závodníci
Finále Stezky je pro ty hlídky, které nasbíraly nejvíce bodů v regionu:
- 3 hlídky z kategorie Stezka,
- 1 hlídka z kategorie Pěšinka
Special needs
Závodu se mohou zúčastnit děti se speciálními vzdělávacími potřebami:
- děti od 7 let
- s doprovodem
Účastnický poplatek
pro soutěžící a nesoutěžící
cena je dotovaná
- připravujeme – pro členy DU
- připravujeme – pro nečleny DU
pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich doprovod
cena je dotovaná
- připravujeme Kč startovné – platí pouze soutěžící dítě, dospělý a dětský doprovod (doprovázející sourozenci…) startovné neplatí
- připravujeme Kč/osoba – stravování (oběd, svačina, večeře) – nepovinné, je možno se donést vlastní jídlo nebo kdykoliv po závodu odjet domů
Potvrzení o platbě
Doklad o zaplacení vydává Helena Šmudlová (helena.smudlova@dorostovaunie.cz). Uveďte informace k platbě, aby ji bylo možné dohledat. Vyřízení může trvat několik dnů. Děkujeme za pochopení.
S sebou
- příbor, hrnek, uzavíratelná těsnící plastová miska, NE ešus, NE talíř!!!!! (2024)
- spacák
- karimatka
- oblečení (na závod, náhradní, na spaní …)
- hygienické potřeby
- přezůvky
- čelovka/baterka s nabitými bateriemi (nepovinné)
Program a účinkující
Harmonogram akce
Pátek
- příjezd
- zahájení
Sobota
- závod
- workshopy, sporty, semináře pro všechny děti
- vyhlášení
- hudební koncert
Neděle
- závěr s bohoslužbou
- společný oběd a odjezd
Účinkující
- workshopy
- řečníci
- semináře
- sporty
Přihlášení a platba
Přihlašování pouze e-mailem (žádný formulář atd.)
Termíny pro přihlášení
Po uplynutí termínů se již nebude možné přihlašovat.
- Nejzazší termín pro přihlašování je 13. 5. 2025 (včetně).
- Nejzazší termín pro přihlašování special needs a jejich doprovodu je do 15. 5. 2025.
Nesoutěžící účastníci finále
Ano, mohou přijet.
Vedoucí nahlásí při přihlašování počet nesoutěžících zájemců o účast, přičemž po uzávěrce přihlašování bude rozhodnuto, kolik nesoutěžících účastníků se bude moci z jednotlivých dorostů akce zúčastnit a budou jim zaslány dodatečné informace a pokyny k účasti a platbě (nesoutěžící tedy budou platit akci později). Kapacita účasti nesoutěžících je v jednání kvůli omezené kapacitě prostor, ale budeme se snažit, aby mohli přijet všichni, kteří budou chtít.
Kontakty
Přihlašování, dotazy pro kluby/oddíly DU
Iva Slováčková, ředitelka finále
iva.slovackova@dorostovaunie.cz
Přihlašování, dotazy pro special needs a jejich doprovod:
Petra Kovaldová, organizátorka závodu pro special needs
petra.kovaldova@dorostovaunie.cz
Dobrovolníci
Děkujeme, že s námi tvoříte Stezku pro finalisty.
zapojení dle předchozí domluvy nebo různě co bude třeba na místě (hlídání školy, příprava jídel, chystání věcí a míst, pomoc s úklidem při a po akci, rozhodčí na stanovišti, pomoc při workshopech a sportech …
S sebou
věci s sebou jsou shodné s účastníky
- příbor, hrnek, uzavíratelná těsnící plastová miska, NE ešus, NE talíř!!!!!
- spacák
- karimatka
- oblečení (na závod, náhradní, na spaní …)
- hygienické potřeby
- přezůvky (nové)
nepovinné
- čelovka/baterka s nabitými bateriemi
Cena: zdarma
Stravování: společné s účastníky, POZOR! na pátek si dovezte vlastní večeři
Dotazy: odpovídá Iva
Tým
Iva Slováčková
iva.slovackova@dorostovaunie.cz
Péťa Kovaldová
petra.kovaldova@dorostovaunie.cz
Česťa Tichý
775 218 208
cesta.tichy@dorostovaunie.cz