Skip to main content

Finálové kolo

Aktuality

8. 5. 2025 Aktualizovali jsme informace k letošnímu finále Stezky.

5. 5. 2025 Máme dostatek dobrovolníků pro přípravu areálu. Děkujeme! Dobrovolníci dostanou podrobné informace e-mailem.

17. 2. 2025 Hledáme dobrovolníky, kteří připraví areál, kde se bude konat finále Stezky. Více zde.

12. 9. 2024 Zajišťujeme místo v Čechách, dáváme dohromady organizační tým

Organizační informace

Termín: 6.–8. 6. 2025

Místo: Rekreační areál Podolí (vlaková zastávka Jetětice), 49.3745992N, 14.3060003E (v blízkosti vodní nádrže Orlík na Vltavě)

Příjezd vlakem: od zastávky po modré tur. značce, za rybníky odbočit po neznačené lesní cestě (cesta bude označena). Areál je od nádraží vzdálen cca 1,5 km.

Příjezd autem: do areálu vede asfaltová cesta, vjezd není nijak omezen. Místa na parkování jsou přímo v rekreačním areálu.

Příjezd autobusem: zastávka Podolí 1, z vesnice Podolí 1 po cyklotrase č. 1152 směr Jetětice, na lesní křižovatce s asfaltovou silnicí odbočit doprava a dále cestě do rekreačního areálu. Vzdálenost cca 2,2 km.

viz mapa níže

Registrace na místě: od 16.00 do 18.30

Závodníci

Finále Stezky je pro ty hlídky, které nasbíraly nejvíce bodů v regionu:

  • 3 hlídky z kategorie Stezka,
  • 1 hlídka z kategorie Pěšinka

Special needs

Závodu se mohou zúčastnit děti se speciálními vzdělávacími potřebami:

  • děti od 7 do 16 let
  • s doprovodem, můžou přijít i nesoutěžící sourozenci
  • registrace se koná na místě závodu v sobotu 7. 6. 2025 od 8:30 do 8:50
  • závod probíhá od 9:00 do 11:30
  • 11:30 bude probíhat slavností vyhlášení a předání ocenění
  • v případě zájmu je možnost se také zúčastnit odpoledního programu, kdy budou workshopy a sporty přizpůsobeny také dětem se speciálními vzdělávacími potřebami a děti s doprovodem mohou taktéž zůstat i na večerní program

Účastnický poplatek

pro soutěžící a nesoutěžící
cena je dotovaná

  • 950 Kč – pro členy DU
  • 1150 Kč – pro nečleny DU

Doporučujeme obrátit se s žádostí o finanční podporu na váš sbor.

pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich doprovod
cena je dotovaná

Startovné

– platí pouze soutěžící dítě

  • 100 Kč soutěžící dítě
  • zdarma – dospělý doprovod a doprovázející nesoutěžící děti (sourozenci…)

Strava

Stravování (oběd, svačina, večeře) – nepovinné, je možno se donést vlastní jídlo nebo kdykoliv po závodu odjet domů

Možnost přihlášení stravování pro závodníka a jeho doprovod do 31.5. na email
petra.kovaldova@dorostovaunie.cz

Jídlo pro závodníka/dítě/dospělého:
– pouze oběd 120 Kč
– oběd a svačina 150 Kč
– oběd, svačina a večeře 300 Kč

Atrakce

V areálu bude možnost zúčastnit se v časech workshopů atrakcí lasergame, paintballu nebo zipline. Tyto atrakce nejsou zahrnuty v ceně Stezky.

Ceník atrakcí:

  • lasergame – 200 Kč/osoba, hra (aktivita bude trvat hodinu)
  • paintball – 1 Kč/ 1 kulička (aktivita bude trvat hodinu)
  • zipline – 50 Kč

V případě zájmu o tyto atrakce si prosím vezměte potřebnou hotovost (pokud možno přesné částky), na místě není možnost platit kartou. Tyto atrakce budou organizovány a platby vybírány přímo provozovatelem areálu.

Potvrzení o platbě

Doklad o zaplacení vydává Helena Šmudlová (helena.smudlova@dorostovaunie.cz). Uveďte informace k platbě, aby ji bylo možné dohledat. Vyřízení může trvat několik dnů. Děkujeme za pochopení.

S sebou

  • spacák
  • prostěradlo
  • oblečení (na závod, náhradní, na spaní …)
  • hygienické potřeby
  • přezůvky
  • čelovka/baterka s nabitými bateriemi
  • láhev na pití
  • plavky a ručník (v areálu je rybník, v případě příznivého počasí bude možnost koupání, ježdění na loďkách, paddleboardu, …)
  • volitelně: oblečení vhodné na paintball

Program a účinkující

Harmonogram akce

Pátek

  • příjezd
  • zahájení

Sobota

  • závod
  • workshopy, sporty, semináře pro všechny děti
  • vyhlášení
  • hudební koncert

Neděle

  • závěr s bohoslužbou
  • společný oběd a odjezd

Účinkující

  • workshopy
  • řečníci
  • semináře
  • sporty

Přihlášení a platba

Přihlašování pouze e-mailem (žádný formulář atd.)

Termíny pro přihlášení
Po uplynutí termínů se již nebude možné přihlašovat.

  • Nejzazší termín pro přihlašování je 13. 5. 2025 (včetně).
  • Nejzazší termín pro přihlašování special needs a jejich doprovodu je do 15. 5. 2025.

Nesoutěžící účastníci finále

Ano, mohou přijet.

Pro nesoutěžící platí stejné podmínky pro přihlášení a platbu jako pro soutěžící.

Kontakty

Přihlašování, dotazy pro kluby/oddíly
Iva Slováčková, ředitelka finále
iva.slovackova@dorostovaunie.cz

Přihlašování, dotazy pro special needs a jejich doprovod:
Petra Kovaldová, organizátorka závodu pro special needs
petra.kovaldova@dorostovaunie.cz

Dobrovolníci

Děkujeme, že s námi tvoříte Stezku pro finalisty.

Pomoc

zapojení dle předchozí domluvy nebo různě, co bude třeba na místě (příprava jídel, chystání věcí a míst, pomoc s úklidem při a po akci, rozhodčí na stanovišti, pomoc při workshopech a sportech, …)

S sebou

věci s sebou jsou shodné jako pro účastníky, tedy:

  • spacák
  • prostěradlo
  • oblečení (náhradní, na spaní, …)
  • hygienické potřeby
  • přezůvky
  • čelovka/baterka s nabitými bateriemi
  • láhev na pití
  • plavky a ručník (v areálu je rybník, v případě příznivého počasí bude možnost koupání, ježdění na loďkách, paddleboardu, …)
  • volitelně: oblečení vhodné na paintball

Cena: zdarma

Stravování: společné s účastníky, POZOR! na pátek si dovezte vlastní večeři

Dotazy: odpovídá Iva

Informace pro dobrovolníky k tisku

Tým

Iva Slováčková

Produkce (organizace)

iva.slovackova@dorostovaunie.cz

Peťa Kovaldová

Produkce (special needs)

petra.kovaldova@dorostovaunie.cz

Česťa Tichý

Praktik (nájmy, jídlo)

775 218 208
cesta.tichy@dorostovaunie.cz

Děkujeme stovce dobrovolníků,

kteří pomáhají realizovat celý víkend pro děti!