Skip to main content

Finálové kolo

Aktuality

12. 9. Zajišťujeme místo v Čechách, dáváme dohromady organizační tým

Organizační informace

Termín: 6.–8. 6. 2025

Místo: připravujeme

Závodníci

Finále Stezky je pro ty hlídky, které nasbíraly nejvíce bodů v regionu:

  • 3 hlídky z kategorie Stezka,
  • 1 hlídka z kategorie Pěšinka

Special needs

Závodu se mohou zúčastnit děti se speciálními vzdělávacími potřebami:

  • děti od 7 let
  • s doprovodem

Účastnický poplatek

pro soutěžící a nesoutěžící
cena je dotovaná

  • připravujeme – pro členy DU
  • připravujeme – pro nečleny DU

pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich doprovod
cena je dotovaná

  • připravujeme Kč startovné – platí pouze soutěžící dítě, dospělý a dětský doprovod (doprovázející sourozenci…) startovné neplatí
  • připravujeme Kč/osoba – stravování (oběd, svačina, večeře) – nepovinné, je možno se donést vlastní jídlo nebo kdykoliv po závodu odjet domů

Potvrzení o platbě

Doklad o zaplacení vydává Helena Šmudlová (helena.smudlova@dorostovaunie.cz). Uveďte informace k platbě, aby ji bylo možné dohledat. Vyřízení může trvat několik dnů. Děkujeme za pochopení.

S sebou

  • příbor, hrnek, uzavíratelná těsnící plastová miska, NE ešus, NE talíř!!!!! (2024)
  • spacák
  • karimatka
  • oblečení (na závod, náhradní, na spaní …)
  • hygienické potřeby
  • přezůvky
  • čelovka/baterka s nabitými bateriemi (nepovinné)

Program a účinkující

Harmonogram akce

Pátek

  • příjezd
  • zahájení

Sobota

  • závod
  • workshopy, sporty, semináře pro všechny děti
  • vyhlášení
  • hudební koncert

Neděle

  • závěr s bohoslužbou
  • společný oběd a odjezd

Účinkující

  • workshopy
  • řečníci
  • semináře
  • sporty

Přihlášení a platba

Přihlašování pouze e-mailem (žádný formulář atd.)

Termíny pro přihlášení
Po uplynutí termínů se již nebude možné přihlašovat.

  • Nejzazší termín pro přihlašování je 13. 5. 2025 (včetně).
  • Nejzazší termín pro přihlašování special needs a jejich doprovodu je do 15. 5. 2025.

Nesoutěžící účastníci finále

Ano, mohou přijet.

Vedoucí nahlásí při přihlašování počet nesoutěžících zájemců o účast, přičemž po uzávěrce přihlašování bude rozhodnuto, kolik nesoutěžících účastníků se bude moci z jednotlivých dorostů akce zúčastnit a budou jim zaslány dodatečné informace a pokyny k účasti a platbě (nesoutěžící tedy budou platit akci později). Kapacita účasti nesoutěžících je v jednání kvůli omezené kapacitě prostor, ale budeme se snažit, aby mohli přijet všichni, kteří budou chtít.

Kontakty

Přihlašování, dotazy pro kluby/oddíly DU
Iva Slováčková, ředitelka finále
iva.slovackova@dorostovaunie.cz

Přihlašování, dotazy pro special needs a jejich doprovod:
Petra Kovaldová, organizátorka závodu pro special needs
petra.kovaldova@dorostovaunie.cz

Dobrovolníci

Děkujeme, že s námi tvoříte Stezku pro finalisty.

Pomoc

zapojení dle předchozí domluvy nebo různě co bude třeba na místě (hlídání školy, příprava jídel, chystání věcí a míst, pomoc s úklidem při a po akci, rozhodčí na stanovišti, pomoc při workshopech a sportech …

S sebou

věci s sebou jsou shodné s účastníky

  • příbor, hrnek, uzavíratelná těsnící plastová miska, NE ešus, NE talíř!!!!!
  • spacák
  • karimatka
  • oblečení (na závod, náhradní, na spaní …)
  • hygienické potřeby
  • přezůvky (nové)

nepovinné

  • čelovka/baterka s nabitými bateriemi

Cena: zdarma

Stravování: společné s účastníky, POZOR! na pátek si dovezte vlastní večeři

Dotazy: odpovídá Iva

Informace pro dobrovolníky k tisku

Tým

Iva Slováčková

Produkce (organizace)

iva.slovackova@dorostovaunie.cz

Péťa Kovaldová

Péťa Kovaldová

Produkce (speacial needs)

petra.kovaldova@dorostovaunie.cz

Česťa Tichý

Praktik (nájmy, jídlo)

775 218 208
cesta.tichy@dorostovaunie.cz

Děkujeme stovce dobrovolníků,

kteří pomáhají realizovat celý víkend pro děti!